home about linkies tutorial anythings twitter follow


Writter

Hello ppl. I'm a Alien from Exo planet. Part time as Exostan. Great planet full with 12 wolf that I love damn much. (Suho, Chen, Baekhyun, Luhan, Kris, Sehun, D.O, Tao, Kai, Xiumin, Lay, Chanyeol). Btw, Don't forget to leave your footstep.

CBOX

Replace wth your cbox code

ARCHIEVE



CREDIT

© 2013 - Skins by Adila, Full edited by Han, Own by Fatin and basecode Mayra.
My Imagine ( You're MINE Part 7 )
Wednesday 4 December 2013 | 0 Comments

<< You're MINE >> Part 7 ( Last Episode )

selepas makan ... kai ajak korg pergi tgk wayang ~

---- Pintu Depan Cinema ----

kai : ( nma korg ) ahh ~ awak nk tgk cerita ape ??
korg : urmm ~ ikut awak lah ~
kai : nae ape kata kita tgk cerita THE HEIRS ...
korg : oke jugak ! awak beli tiket ~ saya beli mknn k
kai : NOPE !! awak dduk kt sni,,biar sya yg beli semuanya ~
korg : nae

kai pun pergi ke kaunter tiket untuk membeli tiket ~ slps tuh ... dye prgy ke kaunter mmknn untuk membeli popcorn ~
TIBA TIBA ~ mulut korg ditutp n korg ditarik ke suatu sudut yg kai mmg x nmpk korg ... korg pun terkejut ...

luhan : * letak tangan ats bahu korg *
korg : err err .. luhan ,,,
luhan : waee !! awak ckp awk nk keluar ngan kwn awk !! tp awak kluar ngan kai !! WHAT IS THIS !! berani awak tipu saya !! * kecewa + marah *
korg : mianhe ... saya x niat pun ~ kai ajk saya keluar sbgai tanda persahabatan ~
luhan : TIPU ! dye suapkan awak tuh sbb ' kawan ' ??!!! dye pegang tgn awak tuh sbb ' kawan ' ??!! ape guna saya belikan awak cincin kalau awak x ' setia ' !!
fans : omo ! LUHAN !! GUYSS !!
luhan : ikut saya ! * tarik tgn korg dgn kasar *

luhan pun bawak korg msuk ke dlm kereta luhan ~ luhan drive korg n bawak balik rumah ~

---- Di Rumah ----

luhan tarik tangan korg dgn kasar n bawak korg msuk ke bilik korg ( blik luhan , sehun and korg )

korg : luhan ! saya boleh jelaskan ! saya mintak maaf ! awak salah faham ! * menangis *
luhan : jelaskan ?? DAH TERLAMBAT !!

tiba tiba kai tiba di rumah n mencari korg..kai dgr pergaduhan antara korg n luhan,,kai pun masuk tanpa izin ke dalam bilik korg

kai : hyung ! relaxslah ! kami keluar atas permintaan saya ! dye x bersalah pun !
luhan : kau mmg kurang ajar kann ! kau curik dye drpd aq ! ape lagi yg kau nak hah !! * cuba untuk menampar kai *
suho : * sergah * luhan ! * tahan tangan luhan * ape kau buat nih !! kawal lah sikit perasaan kau tuh ! relaxslah !
* semua member exo datang *
tao : aa...
kris : * tutup mulut tao sbb tkot menyultkan lagi keadaan *
tao : * pandang krs * * huh ! *
kris : * fake smile *
chen : wae ?? ape dh jadi?? knp ( nma korg ) menangis ??
d.o : * bisik * kai curik ( nma korg ) drpd luhan hyung ...
xiumin : luhan .. relaxslah ...kai bukn nk curik ( nma korg ) drpd kau ...
luhan : relaxs ?? habis tuh knp kai suap dye ice cream ?? knp kai pegang tgn dye ?? knp kai ckp tuh date pertama antara dye ngan ( nma korg ) !! knp ??!! , xiumin ,, kai nih dh rampas ( nma korg ) drpd aku !! * keluar dry bilik ,, n msuk ke dlm kereta *
korg : luhan !! * kejar luhan *
kai : ( nma korg ) !! nanti !!
suho : * tarik kai * kai ! luhan tgh marah ! biarlah drg bebaik semula !! kau nih sbnrnya tau ke x yg luhan hyung n ( nma korg ) couple ??
kai : couple ?? jinjja ?
tao : hurmm tulah kau !
kai : suho ! betul ke ??
suho : ye..

tao , kris , sehun , lay , chen ,xiumin , baekhyun , chanyeol , suho , pon tinggalkan kai seorg diri kecuali d.o

d.o : kai ,,, dahlatuh ,, kau perasan tak dkt tgn kanan ( nma korg ) ade cincin nma luhan ?? n kau prasan tak dkt tgn kanan luhan ade cincin nma ( nma korg ) ..
kai : x .. * sedih *
d.o : dh2 .. mungkin kau boleh carik yg lain...dah ..jum prgy dapur .. aq masakkan kau ayam goreng
kai : * smile * nae

---- bubble tea shop ---

luhan * keluar dry kereta n msuk ke dlm kedai..dduk di meja hujung skali *
waiter : * dtg ke meja luhan * errr,, boleh saya ambil pesanan ??
luhan : err... 1 taro bubble tea and a plate of vanilla ice cream
waiter : nae
luhan kesedihan..dye teringat time korg n luhan order vanilla ice cream..tp malangnya korg x sempat mkn sbb lay sakit ~ tiba tiba .. air mata luhan jatuh sbb korg x setia ngan dye ( air mata llki sngt jujur ) ...
luhan : knp ( nma korg ) buat aq mcm nih .. sampai aty dye ... * dlm hati *
tak lama lepastuh ... waiter dtg n bawak mknnn yg dipesan oleh luhan ... luhan hanya memerhati mknn yg terbiar di atas meja tuh ...
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
---- di pertengahan jln menuju ke kedai bubble tea ----
korg : hahh ! penatnya T^T luhan ! i still love you ! * lari menuju ke kedai *
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
---- di kedai bubble tea ---
korg meliau liau di kedai tuh mencari luhan ~ akhirnya ... korg ternampak luhan di hujung restoran ... korg nampak sepinggan vanilla ice cream yg sedang mencair kerana luhan tidak memakannya...korg juga ternampak segelas air kegemaran luhan iatu taro ( yam ) bubble tea ... korg mula berasa bersalah ~ korg pon mendekati luhan dan duduk disebelahnya.. korg membuka sedikit cermin mata hitam luhan dan mengelap air matanya ... luhan memandang korg ... korg pun meletakkan tangan korg di lengan luhan ...
korg : luhan ... saya minatak maaf ... saya x sengaja ,,, sekarang saya sedar hanya awak didalam hati saya ,,, saranghae ... mianhe again ... * menangis *
luhan : nae saya sayang awak .. saya maafkan awak ... lpsnih awak kne janji yg awak akn sayang saya sampai bila2 ~ ok ?
korg : oke
luhan : dh2 jgn nangis * lap air mata korg * now YOU'RE MINE .. saya akn jaga awk elok2 ok ?? ingt ! cincin nih tanda kta akn berkahwin x lama lagi
korg : kahwin ??
luhan : * mengangguk * ... tiba2 luhan mengeluarkan cincin dari poketnya ... sudikah awak menjadi pasangan hidup saya buat selama lamanya ?
korg : omo ! yes

[[ akhirnnya ,, korg n luhan hidup bahagia buat selama lamanya .. fans exo oke je dgn perkahwinan korg luhan n kai telah berbaik ~ dan kai pon telah bertemu pasangan hdupnya iaitu park rae hee ( nma ciptaan ..x wujud pun lol xD ) .. exo SANGAT GEMBIRA dgn korg semenjak tuh ~ semua comeback exo telah mencapai bnyk viewers exo telah memenangis banyak award ]]

SEKIAN ~

Post a Comment